Pavouci ve flašce

Blog pro účastníky PvF z Neviditelného psa, ale i ostatní

Edituje Halladin / halladin@seznam.cz

pavouci

Proč bychom se netěšili....

Rubrika Jak to vidí onlooker

nám píše Onlooker.

 

Proč bychom se netěšili

 

Vlastně spíše – proč bychom se nesmáli, když nám Pánbůh novináře a politiky naděliti ráčil. Stačí se podívat do sobotních novin MFD ze 3/10 a doplňovat mezi řádky.

 

Nedávné oznámení, že Washington ustupuje od plánu vystavět v Brdech protiraketový

Radar, si značná část české veřejnosti vyložila jako potupný americký ústupek Moskvě.

... kdežto značnější část české veřejnosti po chápe jako snahu po zmírňování mezinárodního napětí.

Skutečností pak je to,, že prostě nová americká vláda podporuje jiné uskupení vojenskoprůmyslového komplexu a firmy produkující radary v něm nemají až takové zastoupení.

 

 

 

 

Američané se chystají přemístit velitelství amerických sil pro Afriku ze Stuttgartu do Maroka.

... Al-Kajda pravděpodobně přemístí velitelství teroristických sil také blíže Americe.

 

V USA přemýšlejí nabídnout Česku nové bezpečnostní garance do budoucna.

... A my, prosťáčci, jsme si mysleli, že rozhodující garancí je vstup do NATO. A není! Jak k tomu přijdou ostatní evropské země, které mají garance jen v rámci NATO?

 

Řeč by se mohla vést o případné dodávce stíhaček (tj. amerických). Češi se před lety rozhodli pro britsko- švédské gripeny. Těm však vyprší za šest let pronájem.

... No vida, přece by byla hloupost odkoupit za zůstatkovou cenu stíhačky, s kterými už umíme létat a pro které máme pozemní vybavení. Lepší bezpečnostní garancí jistě bude si pořídit stíhačky jiné, naučit se na nich, zaplatit si nové pozemní vybavení atd.

Nebo že by šlo jen o kšeft a nové úplatky?

 

Preference zelených se po dlouhé době přiblížily potřebné pětiprocentní hranici a Bursík přemýšlí o návratu, protožeje nutné posílit kandidátku".

... Jen aby tím přemýšlením ty preference zase nesrazily jako mléko.

 

Občanští demokraté včera nevěděli, co dřív žehlit. Sóloakci nezkušeného Vodrážky, který ... prohlásil, že ODS bude žalovat stát kvůli zrušeným volbám ... nebo je pohromou reakce podrážděného Topolánka, který... Vodrážku nepřímo označil za „blba z Horní Dolní."

... Strana, která trvale aspiruje na vedení státu, má nezkušeného místopředsedu? Divné vnitrostranické poměry. A konec konců po roce společného působení by jistě předseda měl znát svého místopředsedu jak Fridrich své pappenheimské, že? Ještě, že Topolánek rovnou neposlal svého místopředsedu do ... Brusele (a hned bychom měli dalšího kandidáta na eurokomisaře).

 

Obyvatelé Prahy 13,  kde je Vodrážka starostou, vyzývají Topolánka k omluvě. Nepřipadají  si prý jako v Horní Dolní. Výrokem prý může klesnout cena jejich nemovitostí.

... Tak nevím, chtěli tím říci, že Topolánek měl ve svém výroku změnit jen původ oného blba? Evidentně jim nejde až tak o jejich starostu nebo o pověst svých spoluobčanů, ale o ty nemovitosti.

 

A irské referendum? MFD píše: Irové jsou velmi naštvaní a zdegustovaní ze svých politiků. Z toho důvodu mnoho Irů pokukuje po Evropě.

...  Zlatá slova (a asi platí i pro jednu zemičku ve střední Evropě).

 

Izrael vyměnil 20 Palestinek za video se Šalitem.

... Jak krásný by byl titulek: Češi vyměnili 20 poslanců za video s Madonou.

 

 

linkuj.cz vybrali.sme.sk

halladin | 6.10.2009, 21:10:00 | trvalý odkaz | Novější | Starší

Komentáře (223)

1 Jistá dáma, kterou nebudu jmenovat ( prottože je to herdekbabka, a to jméno vzbuzuje respekt :-))
Halladin | 06.10.2009, 21:22:35
Postádala nějakou aktualitku od onlookera.
A onlooker vyhověl - už před pár dny. Já nejdřív neměl čas to tu vložit,, a od včerejěka ani chuť. Jistej vlčák mi zase přežvýkal mého Puňťu, a je to vážné - i když dnes už je chudáček po operaci, a je mu malinko líp
2 Co se radaru týče,
Tribun [openID] | Mail | WWW | 06.10.2009, 22:36:24
tak si stále více připadám jako člověk, kterému doktor oznámil, že mu nohu neuřízne, načež se nadechne - toho já využiji k tomu, abych se začal radovat - a dokončí: uřízneme vám obě.

Minulý týden byl co se radaru týče vůbec zajímavý: http://tribun.bloguje.cz...9-40.php

Se zbytkem onlookerovy svodky samozřejmě souhlasím. Bohužel mi nic jiného nezbývá.
3 Tribune,
Halladin | 06.10.2009, 23:03:23
ten nový systém by mi nevadil - pokud by patřil ČR , a obsluhovali by ho naši vojáci.
Östatně systém nemusí být ani emerickej - dvě soupravy ruských S 300, nebo ještě lépe S400 by na ochranu ČR stačily taky.
Slováci jeden systém od Rusů koupilo, a majího.Měli jich objednaných víc, ale když nastoupil Dzurinda , objednávku zrušil, a zaplatil dost tučné penále.
Funguje to jako obrana proti letadlům, raketám středního a krátkého doletum včetně střel s plochou dráhou letu.l
4 Pokud by se to budovalo jako obrana EU,
Tribun [openID] | Mail | WWW | 07.10.2009, 08:50:53
tak mi to také nevadí. V Evropě vyvinout, v Evropě vyrobit a v Evropě rozmístit. Ale obávám se, že díky úžasně výhodným smlouvám o spolupráci s USA v této oblasti by to dopadlo tak, že cokoliv bychom vymysleli bychom ochotně a za tepla předali USA. A to chci vidět, jak s námi za takového rizika spolupracuje třeba Francie či Německo jejichž vztahy s USA jsou sice vstřícné, ale nikoliv patolízalské. Nehledě k tomu, že by to dopadlo jako s těmi stíhačkami, o kterých píše Onlooker: i kdyby se něco koupilo (proč se likvidovalo to, co jsme už měli?), tak to bude muset být "emerické", abychom se nějak revanšovali za to, že nám USA milostivě dovolili jim sloužit. Zkrátka taková obdoba předražených konzultačních služeb nakupovaných od zahraničních matek v běžném byznysu, neboli způsob, jak vyvést peníze z ČR do zahraničí.
5 Tribune,
Halladin | 07.10.2009, 09:19:28
ona v téhle oblasti panuje v Evropě docela velká nasranost vůči USA.
Oni Amíci sice dost pindali o tom, že Evropa málo zbrojí, a má zaostalé zbraně, ovšem fakt je , že řadu zbraní odmítali Amíci prodat i členským státům NATO.
Načež se vlády nasraly , a v mnohých oblastech si zaplatili vývoj, většinou za spolupráce několika Evropských firem. Tak třeba Němci ve spolupráci se Švédy vyvinuli rakety s plochou dráhou letu, které Amici prodávali jen Anglánům.
Moc se to neví, ale kratší verze této střely byla konstruována pro Gripen.
Takže - pokud se už Evropa rozhodne investovat do protiraketové obrany , předpokládám, že pokud to půjde , bude to evropská výroba.
Ona ta evropská zbrojní solidarita už existuje - když Britové nakupovali PL rakety, vybrali si evropské, i když ty americké byly prý maličko lepší.
Generálové chtěli americké, vláda koupila evropské.
A o tom, žeby evropské firmy něco zadarmo poskytli Amíkům "satarmo " není ani řeči.
Ämíků už mají plmné zuby i Britové. Byl velký poprask, když se britové zůčastnili vývoje F 35, bylo domluveno, že si je celé budeu dělat sami v licenci, a pak se dozvěděli, že nebudou mít přístup k některým částem, a budou je muset kupovat.
6 abych taky prispel
Mysch | 07.10.2009, 09:25:43
svou troskou do mlejna, nekde v ceskem tisku jsem cet, ze ty grippeny nejsou plne kompatibilni s vyrbroji nato. musely uz od vyrobce bejt udajne prezbrojovany, ale nejak se to uplne nepovedlo.
a taky prej uz budou zastaraly.
nojo, migy 21 byly 40 let stary a slouzily jeste furt.

a k radaru.
taky si myslim, ze coby soucast nato mel smysl. ale ne vyhradne jako vysost us army.
7 ten myschův první odstavec
onlooker | 07.10.2009, 17:43:24
IMHO má původ "jedna paní z konkurence to svěřila spřátelenému novináři"
8 Originální Gripeny nebyly kompatibilní
Halladin | 07.10.2009, 18:59:59
, protože měly daleko lepší systém datalinku, než který má zavedeno Nato.
Ovšem Švédi zapracovali, a ten švédský datalink se teď tváří, že je Naťácký.
To je vše. O nekompatibilitě zbraní není řeči všechny Naťácký pl rakety jsou kompatibilní, všechny bomy a podobné věci jsou u Gripenů ( jiných) kompatibilní taky. S našima Gripeny se nedá bombardovat. Ony jsou sice Gripeny naprosto universální letadla, ovšem naše armáda požádala u downdrade, tekže naše gripeny mohou jenom stíhat.
Švédům prý skoro upadla brada, když slyšeli ten požadavek, ale když si zákazník přeje.....vyhověli.
9 napsal jsem jen to,
Mysch | 07.10.2009, 20:24:49
co jsem si zapamatoval z ceskejch novin. nemecky novinare to absolutne nezajima.
10 ad Punta,
Eddie | 07.10.2009, 23:27:57
Ahoj Hale, jako pejskar pejskarovi velice soucitim a doufam ze se Puntik da brzy dohromady ! Hodne stesti.
11 Díky Eddie,
Halladin | 08.10.2009, 06:14:49
zdá se, že to přežije. Je to kočkopes, má 9 životů :-)A veterinární chirurgové v brněnské fakultní nemocnici jsou fakt dobří.
Ale ještě v úterý odpoledne po operaci byli dost skeptičtí.
12 zdravím vespolek - ááá to je úleva -
herdekbabka | 08.10.2009, 10:19:18
osvěžovna ducha a provětrávač paměti a těch malých šedých je zase v provozu. I když zakalena nehodou Puňťovou - co prováděl rošťák?
Vždycky mne udivovalo, jak novináři potřebují mega tuny papíru a miliardy slov ke zveřejnění zcela jednoduchých dějů. Nesnášela jsem to tzv." co tím chtěl básník říci", jehož používání/zneužívání/ se zřejmě učí na všech novinářských školách.
Patrně pokládají lidi za neschopné myšlení a bez paměti když se kvanty slov snaží přesvědčit o své pravdě a vsugerovat ji lidem. A to přesto, že nerozkošatělá informace je přehledná a dostačující. Ale taky jednoznačná.. Nepovolující intriky a kličkování.
Zrovna tak jako naše zákony... či LS... umožňující kličkování a dávají zelenou šejdířům. Je kouzelné jak jednoduchý logický výklad dává zcela jiné výsledky... :-)
Nebylo to ale vždycky a svět byl asi lepší. Kdysi dávno a dlouho, jsme měli doma schovávané noviny z roku raz dva české republiky - amožná ještě někde jsou - České nebo Národní listy - už nevím. Vždycky mne udivovalo to množství informací co přinášely v porovnání se všemi ostatními současnými novinami/Svob.slovo a jen občas RP/ Už tenkrát se asi odměňovalo za kvantitu - nikoli kvalitu. A v současnosti se to jen rozkošatělo. Asi proto se tolik ?"tisku denního"? vrací do stoup se spálení. je divné, že novinářům - takovéhleto znehodnocení jejich práce a schopností - nevadí. No jo Karla Havlíčka na ně.... vědí-li vůbec - kdo to byl...

To jen tak, když jsem se chechtala, při čtení.....A jinak proti dennímu tisku nic moc nemám, někdy je nenahraditelný - třeba na vycpání bot aby se do nich nedali moli... ale zase na druhou stranu - kolikže bot průměrný člověk má ....:-)
Puňťovi brzké uzdravení vinšuji....
13 Myslím na Punťu,
tresen | 09.10.2009, 12:23:02
doufám, že to bude dobré. Ten pes je nezmar.
My jsme měli minulý týden psovsky zlý. Nejdřív sestra přišla o jezevčíka, kterému v Brně našli, že má neprůchodný jícen a nedalo se s tím nic dělat, a v sobotu jsme se museli rozloučit s naším milým retrívrem Beníkem. Už mu bylo patnáct a půl, až do těch narozenin to jakžtakž šlo, i když byl chudák hluchý a napůl slepý, ale nakonec už nemohl ani sám vstát, bylo to trápení.
Druhá půlka našeho retrívřího páru, Golda, je z toho pořádně přešlá a my taky.
14 Soudruzi a soudružky, právě jsem se vrátil
Halladin | 09.10.2009, 15:11:46
nikoliv z hradu, ale z Brna, z vpořádkovny pejsanů. Konečně jsem se setkal s paní doktorkou, co operovala mého Puntíka.
Nejdřív to nejdůležitější - Puntík sice ještě samozřejmě není zdravej, furt dostává infuse s antibiotiky a vším možným, ale už ho začínají rozkrmovat, a už si i drošku bere sám.
Bylo hlášeno, že se pokoušel chytit jakousi drzou mouchu . ( Já taky už tři dny, ale nějak se mi nedaří)
Byla velmi spokojená, jak se to vyvíjí, ale přiznala, že když v úterý dopoledne Puňťu otevřela, měla dojem, že to snad nemá smysl se o něco snažit. Nakonec ji ukecala anestezioložka.
Bylo tam porušeno střevo, mezenteriální cévy byly trombotizované, střevo bledlo a černalo, jak bylo mizerně prokrvené...
Prohlásila něco, co se mi zpočátku zdálo směšné a nepatřičné - Totiž , že je Punťa silný pes.. Vzápětí mi došlo, že je to nepatřičné jen zdánlivě, a naopak, že to je velmi patřičné a přesné.
Takže - přes víkend ještě PuN´Ta zůstane v nemocnici, ale v úterý či středu ho snad pustěj domů - pokud se nestane nic nečekaného.
Jinak se Puňta má :-) Pečuje o něj mladá, milá a velmi pěkná sestříčka, že mě napadlo, zda by se nenašel kotec i pro mě. No ale - nakonec jsem se nezeptal.
Když už mluvím o sestřičce, musím zmínit i doktorku, Sympatická, obličejem mi připomenula Baru, je ale vyšší, a poněkud silněji stavěná.
Ale ne o moc, a pokud si někdo představuje obézku, tak to ne,
15 takže tichounké "hurááá"
K-k. | 09.10.2009, 15:18:29
a Mikeš vzkazuje "vrrrrrurrrrrrá" - a palce držíme dál. Punťa je fakt silnej pejsek a paní doktorka by zasloužila velikej pugét - a páníček taky, za to, že je to skutečnej páníček a ne jen majitel věci... Halle, díky!
16 Tresen,
Halladin | 09.10.2009, 15:25:46
tak to je mi opravdu líto...
17 Jo, ještě mi doktorka řekla,
Halladin | 09.10.2009, 15:34:08
že to Punťovo břicho mají nafocené, a že si to můžu zkopírovat. Asi to udělám, ale jestli najdu odvahu to i kouknout, fakt nevím...
18 Ježiškunakřižku,
aida | 09.10.2009, 15:47:29
to je fakt pes hrdina. Držím pěsti.
19 možná
K-k. | 09.10.2009, 15:59:35
si toho téměř naporcovanýho Punťu chtějí dát na propagační materiály:"I tohle tu spravíme!" - v tom případě ať Punťa požaduje honorář. Kecám, já vím - ale věřím tomu, že doktorka se tímhle výkonem v odborných kruzích chlubit bude. PuNťa je - no, prostě Punťa. Ale už by mohl s těma hororama přestat, vždyť ten jeho psí anděl strážnej už musí mít úplně otřepaný křídla!
20 Už jsem myslel, že jste všichni na Facebooku
jerry,the stupid mouse | Mail | 09.10.2009, 17:25:01
pořád tvrdíte,jak jsem mladej, ale tohle není nic pro jerryho. Je introvert a zbožňuje klid.
I když jsem už prožil spoustu názorovejch a zájmovejch přemetů -kdysi jsem chodil s vlčákem na cvičák, te´d už bych psa v životě nechtěl, v případě Facebooku se už asi nezměním...
Vadí mi dnešní hluční lidé, co používaj krámy, kerejm nerozumím-GPS a pod. a všude jezdí těmi odpornými off.-roady...
No nic, taková podzimní nostalgická úvaha. Barák dostal Nobelovku za planý žvanění-radši ani nekomentovat...:-(
21 Mňo,
Vlasta Kašpar | WWW | 09.10.2009, 17:32:45
takovejhle velikej pes přece přežije fšechno! ;-)
http://pavouciveflasce.cz..._id=609
22 díky za dobrou zprávu
onlooker | 09.10.2009, 17:41:35
Záhlavnímu pejskovi Puňťovi hip, hip, hurá a ať se drží.
23 a především ten kukuč,
K-k. | 09.10.2009, 17:49:02
ten mluví za všechno! :o))) Mám takovej dojem, Vlasto, žes Punťu vyrušil, zrovna když se plížil za nějakou lotrovinou a že tomu vůůůůbec nebyl rád. Mimochodem - postoj i grimasa jsou fakt kočičí - že by měl Hall s těmi devíti životy pravdu?
24 Re: žes Punťu vyrušil, zrovna když se plížil za nějakou lotrovinou
Vlasta Kašpar | 09.10.2009, 18:03:17
Mno - sedím na balkóně s cigárem v hubě - to bych musel zvednout zadek, zapnout velký PC a prozkoumat okolní fotky ;-)
Ale mám neodbytný dojem, že zrovna po zmenšující spirále kroužil kolem Jonáše (který spal u potoka) a zkoumal, zda už ta mršina není dostatečně zamřelá :-)))
25 A to má na tý fotce
bara | 09.10.2009, 18:11:26
ještě nedorostlý chlupy od minulé havárky :)
No, držíme palce i tlapky dál.
26 jo, to by odpovídalo...
K-k. | 09.10.2009, 18:11:36
a možná si ho chtěl marinovat zvednutou nožičkou! :o)))
27 Re : že by měl Hall s těmi devíti životy pravdu?
Halladin | 09.10.2009, 22:59:00
Halladin má přece vždycky pravdu, a když ji náhodou nemá, tak ji má taký ! ;-)
28
K-k. | 10.10.2009, 07:42:06
no jasně - vždyť já taky zubařům nikdy neodporuju! Ale vlastně - teď už můžu... ;o))))
29 Jerry, myši zelená,
Halladin | 11.10.2009, 08:13:30
co máš za problém s GPS ? :-)
30 Ajajaj
Halladin | 11.10.2009, 09:33:08
Němci prý volají po odvolání Klause z funkce, a v zákulisí se prý spekuluje o vyloučení ČR z EU...
31 Re: v zákulisí se prý spekuluje o vyloučení ČR z EU
Vlasta Kašpar | 11.10.2009, 12:41:00
Fstejte se, nyc se fám nestane! ;-)
32 a Putin si mne ručičky
onlooker | 11.10.2009, 15:22:27
Hezky to vedete, hradní pane. :-(
33 Naopak, onlookere,
Halladin | 11.10.2009, 15:36:39
Putin si Lisabonskou smlouvu přeje.
34 29 -žádnej, já to nevlastním
jerry,the stupid mouse | Mail | 11.10.2009, 18:46:05
jo ,dneska jsem naklepnul cizí auto, má dveře pryč, ten řidič byl strašně slušnej a klidnej. To si musím zapamatovat, až někdo nabourá mně.:-)
35 Jerry, Jerry,
Halladin | 11.10.2009, 19:18:12
to se dělá, krást lidem dveře od auta ? Jak se ti to podařilo ?:-)
36 já si tím nejsem jistej
onlooker | 11.10.2009, 20:39:54
nejednotná EU s přátelskými Němci a zavřený plynovod je jednodušší partner než nějaký evropský president a ministr zahraničí s 65 procentní podporou (a třeba s Němci v těch zbylých 35%).
37 ten řidič byl strašně slušnej a klidnej
Mysch | 11.10.2009, 20:52:45
asi vlivem eu.
38 Onlookere
Halladin | 11.10.2009, 21:13:15
Oni se Rusové nechali slyšet , že radši budou jednat s jedním EU prezidentem a jedním EU ministrem zahraničí, a nerozčilovat se s nějakými nepřátelskými Čechy, Poláky a Balty.
Předpokládají, že je to EU zpacifikuje.
A věř tomu, že to Německo s Francií budou mít velký vliv.
39 to zní rozumně
onlooker | 11.10.2009, 21:27:33
ovšem za předpokladu, že ten jeden préza a jeden ministr budou postupovat v dnešních intencích EU - to se ale může volebně otočit a za jednotnou EU bude najednou vystupovat nějaký většinový Eurobush.
Aby taková situace nevznikla je lepší mít EU, která se musí pracně a křížkem po funuse domluvit všemi hlasy na postupu.
40 Tak to si nemyslím,
Halladin | 12.10.2009, 06:27:28
silná EU dřív nebo později dospěje k tomu, že má na to, aby hájila své vlastní zájmy, měla vlastní politiku, a nebyla jen ozvěnou politiky americké.
A to bude bezesporu pro Rusy plus.
41 Zpráva o Punťovi
Halladin | 12.10.2009, 10:47:10
Punťa je zase o něco lepší, doktorka mi vylíčila jeho stav .. Jak mi líčila , v čem se jeho stav zlepšil, uvědomil jsem si , že byl chudák úplně odepsanej. A zaplať pánbu, že mi to říká takhle po částech...
Když mi potěšeně sdělila, že se mu zvýšily leukocyty, tak jsem se podivil, že to bere jako dobrou zprávu, protože to znamená přítokmost zánětu.
A to je dobře, když byl v té sepsi, tak těch leukocytů bylo málo....
No a takových věcí bylo víc...
Takže - když to půjde dobře, dají mi ho na víkend..
Uvidíme.
42 Jen abys ho neuňuchňal
jonáš | 12.10.2009, 11:15:45
jsou věci který ani velkej pes neunese :-)
Jinak k odbočce ruské: a co by asi s tim zavřenym plynovodem dělali, ten se nedá ani marinovat. Pokud plyn nepoteče tak zkrachujou, čili potřebujou stabilního a solventního zákazníka.
43 a toho
onlooker | 12.10.2009, 15:45:31
maji v Německu a Francii a k těm se potrubí natáhne přes Balt, ostatní sabotéři můžou mrznout
44 Onlookere, onlookere,
12.10.2009, 18:35:42
i ty jsi naletěl na tu protiruskou propagandu, a ještě ke všemu blbou ?
Rusové chtějí prodávat, a prodají každému, kdo zaplatí.
Včetně Ukrajiny.
Oni mají dokonce takové obavy z Ukrajinské platební neschopnosti, že zaplatili už na jaře Ukrajině transitní poplatky za celej rok dopředu, ustavičně hučej do EU, aby se starala, a Ukrajině půjčila prachy.
Dokonce ani neúčtujou Ukrajině smluvní sankce za neodebraný plyn, což by podle smlouvy mohli.
Ovšem - vydírat se Ukrajinou, pokud ta nebude mít prachy, a zase začne krást plyn, určený na Západ, nenechaj.
Ä proč by měli.
Darmodej umřel , kupsobě nastal.
Ty doby , kdy prodávali Ukrajině za poloviční sumy každé množství plynu, o které si řekla, a rozdíl proti skutečné vlastní spotřebě prodávala za světové ceny dál na západ jsou nenávratně pryč.
45 hm hm
onlooker | 12.10.2009, 20:19:39
a proč by se měli stejně chovat k z jejich hlediska pochybným EU členům, kteří se propůjčují pro neevropské antiruské aktivity?
Jestli si s takovými členy jednotná EU neporadí (jak se skoro stalo) a aktivity znovu vzniknou, pak je antiproduktivní, aby si Rusové v rámci dodavek pro EU vyhřívali i hady.
Pak je pro Rusko lepší nejednotná EU, kde mohou selektivně trestat zmíněné aktivity a tak je brzdit. A pozorné vyslechnutí takových představ při rozhovorech v ruštině bez tlumočníků mohl Putin doměňovat medailemi.
46 Onlookere,
Halladin | 12.10.2009, 20:38:53
ať si kecaj, jen když platí...A když už chceš někoho trestat , tak spíš tím, že od něj nekoupíš.Než že mu neprodáš....Ale i to je dvojsečné, a Rusové to nemají zapotřebí.
Věř tomu, že Rusové mají nafty a plynu dost, a mají kam vrazit každé Euro a každý dolar, který utrží.
Rusové nepotřebují někoho trestat. Proto staví ty dva nové plynovody, aby je ukrajina či Bělorusko nemohly skřípnout. A přerušit jim příjmy.
47 jiste.
Mysch | 12.10.2009, 20:58:57
oni rusove nejak nemohou selektivne ostrihnout jednu zem od plynu ci nafty. ostatne to pocitila cela jihovychodni evropa, kdyz kvuli ukrajine byla bez plynu. cesi meli stesti, ze jim sel pres nemecko norskej plyn.
48 Myschi,
Halladin | 12.10.2009, 21:19:52
češi jak češi, my měli zásoby. Ale Slováci dostávali ruskej plyn přes bělorusko, Německo a Česko.
49 mas pravdu
Mysch | 12.10.2009, 22:50:09
cesi se mozna bratrsky, ale podelili. teda se slovaky. holsi na tom byli ti jihovychodnejsi, kteri nemeli zadne bratry.
50 To taky jde těžko
jonáš | 13.10.2009, 10:27:59
ta [47], když máš v rukou sice kohoutek, kterym se potrubí napouští, ale na kohoutky kterejma se vypouští už nedošáhneš ;-)
51 no prave.
Mysch | 13.10.2009, 16:57:57
proto taky ten severni a jizni plynovod. kdyz si vzpomenu, jak modri soudruzi rvali, kdyz schröder tu smlouvu podepsal,skoro bych si byl bejval pral, aby v cechach taky aspon tejden nesel plyn. ale asi by mi zamrz barak.
tak jsem si to nepral.
52 Myschi, to není jedinej důvod..
Halladin | 13.10.2009, 19:50:25
Představ si, že Amíci a spol postaví to Nabucco, jednu větev napojí na Ukrajinu, a následně ukrajina přestane transportovat ruskej plyn..
Amíci přeberou celý kšeft......

A Rusové by byli finančně na huntě.
53 Já teda nevim,
bara | 13.10.2009, 20:37:47
ale ten plyn se snad těží v Rusku, ne? Tak mi nějak uniká, jak budou amíci přebírat kšeft...
54 Baro,
Halladin | 13.10.2009, 20:48:12
nejen v Rusku, ale taky ve středoazijských republikách. Ty zatím prodávají Rusům, a přes ně to jde dál. Kdyby byly ruské plynovody zablokované, prodávali by Amíkům.
55 A nakonec - pokud by Rusům někdo zablokoval
Halladin | 13.10.2009, 20:52:15
plynovody, nezůstalo by jim nic jiného, než prodávat taky přes Amíky.
Takže Ty dva nové plynovody - Severní a jižní zabezpečují Rusům možnost prodávat svůj plyn za jakýchkoli okolností.
56 odkaz z OM
bara | 13.10.2009, 21:40:59
57 Baro, jasně
Halladin | 13.10.2009, 21:50:38
další důvod , aby byly jiné plynovody.
58 i jiné plynovody
onlooker | 14.10.2009, 08:43:00
vedou přes tranzitní země .... a v tom je čertovo kopýtko. Jen Baltský plynovod povede od producenta k odběrateli.
A pokud středoasijské země vidí "tlak" USA na producenty jako je Irák a irán, tak mohou hódně zvažovat výhodnost změny odběratele.
59 No, Pokud by vypadl ten plynovod přes Ukrajinu
Halladin | 14.10.2009, 09:24:10
a byal ten Nordstream , není velkej problém, aby to u Němců nekončilo, ale naopak začínalo. Jen by se ty plynovody upravily
Šlo to s naším plynovodem, ( díky tomu nebyli Slováci úplně na suchu, šlo by to i s jinými plynovody.
Jasně, něco by to stálo.
60 To se upravovat ani nemusej
jonáš | 14.10.2009, 12:11:38
akorát se dycky za pumpou musí otevřít jinej kohoutek ..
61 není velkej problém, aby to u Němců nekončilo
onlooker | 14.10.2009, 14:52:42
a co když budou říkat, že sami mají málo? Že by si utrhli od huby a podporovali sabotéra EU?
Tady se hraje vysoká hra.
62 samozrejme, ze koncit nebude.
Mysch | 14.10.2009, 15:51:30
ten plynovod je propojenej podobne jako draty vvn. akorat nevim, jestli se ty kohouty ovladaj z velina, nebo rucne na miste.
63 Onlookere,
Halladin | 14.10.2009, 18:22:09
jediný důvod, kdy by mohlo dojít k přerušení je to, že zase Ukrajina začne blbnout. Ten plyn do záp. Evropy tekl už za SSSR, a Varšavské smlouvy. Ať se dělo cokoliv, nikdy nebyl přiškrcen. Propána, proč by to Rusové dělali. Kdyby to někdy zkusili, tak jenom jednou - a už by od nich nikdo nekupoval.
Eu by sehnala prachy, a zařídila se jinak. A Rusové by měli po penězích, které velmi nutně potřebují.
Pořád někdo předpokládá, že Rusové jsou padlí na hlavu. Nejsou, a obchodovat umí. A chtěj.
64 Tak něco veselejšího
jonáš | 14.10.2009, 19:05:50
"Výtvarník David Černý chystá pro pražské Copa Centrum fontánu. Bude mít podobu 30 penisů, které mají zpodobňovat současnou českou politickou scénu" -- konečně má mistr zas za lubem nějaký významnější dílo :-)
65 a ještě veselejší
onlooker | 15.10.2009, 21:32:27
Medvěděv slíbil Klausovi, že když nás vyhodí z EU, můžeme vstoupit do SNS (jen musí Slovensko akceptovat průchod ruských vojsk při případném napadení ČR ze strany EU) :-)))
66 a jedna téze:
onlooker | 15.10.2009, 22:14:07
a) Výjimka, kterou si vyjednali např. Poláci, je rozumná.
b) Proč jsme si ji nevyjednávali už v průběhu projednávání LS?
c) To, že ji nyní (s křížkem po funuse) požaduje Klaus, je pro naše partnery v EU opravdu neslušné.
d) Závěr
- Klaus by měl podepsat a my, voliči, bychom měli kopnout do zadku ty, co za nás tak hloupě vyjednávali.
OVŠEM
když už to tak dopadlo
- pokud bychom byli ratifikovali bez trapných extempore, asi by nám partneři při nějakém pokusu Sudetských profipolitiků o vrácení majetku pomohli
- pokud budeme ratifikovat za doprovodu těch současných trapných tanečků a dojde k tomu pokusu, nejsem si jist, že nám pomohou (budou si myslet: to máte za to)

Prostě jsme teď v bryndě at to dopadne jak to dopadne.
67 64 -sám mistr údajně politiku nesnáší, ale přitom věří pohádkám
jerry,the stupid mouse | Mail | 15.10.2009, 22:20:25
např. pád vlády v době českého předsednictví, který šokoval Evropu-jak se vyjádřil. Že to šíří Topol, není divu. Byl to skvělej pocit,když si myslel, že je světovým politikem, ale že tomu věří i někteří ostatní? Topol-světový politik???!!!
Takže jsem zvědav,koho si mistr Černý vybere. Jenom 30?
68 30 penisů úplně stačí,
Halladin | 15.10.2009, 22:43:51
člověk by asi většinou měl problém najít a vyjmenovat 30 aktivních politiků.Já mám s touto tvorbou určité vlastní zkušenosti :-) ( kdysi jedné zubní sestřičce jsme k narozeninám ve spolupráci se zubními laboranty vyrobili podobný aparát, ovšem jen 30 cm vysoký :-))) Ze sádry.
Její manžel totiž jezdil na montáže :-))))
Ten náš výtvor měl dokonce vymalovaný obličej, vlasy, a byl ve fraku.:-)
Jo, byli jsme mladí a veselí :-)
Pan černý si to nepřípustně ulehuje - malovat nebude, jen tam bude obrazovka, na které se budou střídat jména
69 ovsem jeden
Mysch | 15.10.2009, 22:57:55
musi byt nejvetsi a nejviditelnejsi. jinak by se zlobil.
70 jen přípodotek k 66 b/
herdekbabka | 15.10.2009, 22:57:55
vezmeme-li trošku kombinatoriky = vzhledem k problematickému převzetí a pak shození vlády a "oblibenosti" ex-premiera a zahraničních vyjednávačů ze Zamini vč ex- ministra .... a lákavým postům v EU, mno.... ale co nechápu je, proč jsou v ČSSD tak moc pro LS a tak bezhlavě. Vypadá to, že tu LS opravdu nikdo z nich nečet nebo nemají schopné právníky. Neprokousala jsem se LS celou, snad proto, že mi silně připomíná náš daňový systém. Kdy je sice jasně něco definováno , ale odkazy na související zákony a předpisy dávají závěr právě opačný... bohužel. A navíc - že Sudeťáci a vůbec němci začínají couvat od kolektivní viny k vině jednotlivců, ač zkušenosti z války jsou úplně jiné, potvrdil i POsselt. Co nemohli prosadit za dvacet let jako kolektiv ač jim byly odpuštěny reparace, mohou docela snadno, navzdory přijatým náhradám, prosadit jako jednotlivci, jednotlivými procesy u ESD. Což vlastně Poselt s úsměvem sdělil..... A ti naši ...... to ne a ne pochopit.
Že by nám v EU pomohli moc nevěřím - od tíé doby, kdy , je to tak dva roky , byla nějaká vzpomínková akce ve Francii a byli tam pozváni i něměčtí váleční generálové... oni ti frantíci se už otřepali a tak kdoví.....
71 No, herdekbabko,
Halladin | 15.10.2009, 23:05:52
on tam údajně je nějaký paragraf, který zabraňuje tomu, aby LS zasahovala do majetkových poměrů. Ovšem tomu, že Klausovi jde o obyvatelstvo je pustá lež. To jak Jakl hrůzostrašně ličil to, že by chudáci občané přicházeli o své domky je nesmysl... I kdyby se to někomu podařilo, občan o svůj majetek přijít nemůže...platil by stát.
Ovšem to, že se naše vláda dohodla s Němci o tom , že se vzdá nároků na reparace, výměnou za to, že nemecká vláda nebude podporovat restituční nároky sudeťáků byla maximální hloupost... Německá vláda nemůže svým občanům zakázat obracet se na soudy.
72 ale suma sumáru - zase by se odněkud
herdekbabka | 15.10.2009, 23:26:40
ty prachy musely vzít, tedy zase my... . Jinak Ty - jak Římská tak Maastrichtská to vhodně doplňují. Nedivím se že by jejich platnost nezrušili se dnem plaatnosti LS. Takhle jim totiž dovoluje cokoliv a ani si neškrtnem.. Jinak fantazii mám sice dost belkou, ale nedovedu si opravdu představit, že by nečinně koukali organizaci referenda k odstoupení od LS... tak takovou fantazii opravdu nemám, i když Vondra to plamenně vyhlašoval a dával jako velikánskou výhodu LS.... ....
73 Hele, herdekbabko, nedělej si iluze..
Halladin | 15.10.2009, 23:34:41
jsme postradatelní....Eu se bez nás velmi lehce obejde.
74 Samozřejmě, že by to zaplatil stát z našich daní,
Halladin | 15.10.2009, 23:43:07
ale o to nejde. Jde o to že Jakl s Klausem úmyslně lžou a strašej.
Čímž se ovšem veškerá jejich činnost stává pochybnou...
75 no, bez nás snad, ale
herdekbabka | 15.10.2009, 23:44:06
je otázkou - jak by reagovali další. Ono až to začne platit, bude postupně veselo. Ono i v tom Německu, viděla jsem zepár dokumentů ze zemědělství. I když teď ještě mají výhodné dotace - přesto se jim dost EU nařízení nelíbí. Co asi bude až těch EU nařízení bude přibývat - a to bude - a dotací začne ubývat - a to taky bude....
76 Herdekbabko, pokud se Němcům něco nelíbí
Halladin | 16.10.2009, 00:03:44
tak je to to, že doplácejí na ostatní. Jak budou reagovat další ? Nijak- oni už ratifikovali, a není relevantní politická síla, která by chtěla z EU vystoupit.

Myslím, že buď podepíšeme, anebo nás požádají abychom vystoupili...
Pokud vypadneme, bude o jeden dotovaný stát méně. Ostatní státy se o naše dotace rády podělí.
Ve skutečnosti ten odpor vůči LS plyne z jednoho. Strach ( a asi oprávněný ) z toho, že dojde ke sjednocování daňových sazeb. Ty naše jsou extrémně nízké. A některé daně u nás vůbec nejsou.
Ale v zásadě - není možné aby na jednom trhu působily současně subjekty s různou daňovou sazbou..
A úplný nesmysl je, aby někdo vybíral vysoké daně, aby z nich pomáhal financovat státy, které své daňové subjekty daní méně.
77 jistě, ale není možné - vysoké daně a nízká -
herdekbabka | 16.10.2009, 00:26:17
odměna za práci. Ten rozdíl tu je a nemyslím, že po LS se změní. Takže budou ještě vyšší daně. Vždyť by záp. firmy neměly takové zisky, co mají teď. Je to vidět na tzv. slevách, jak se pakovali. Zisky se snižují a tak fofrem tam, kde ještě jsou. Ale jo, kdo chce kam pomožme mu tam. Já majetek v Sudetech nemám, nějak to už doklepeme a mladí si s tím budou muset poradit sami. Tak jako my. Ale psychologové říkají že nejhorší pro člověka je, když zabrzdí o něco, co nečekal. Dobrou..
78 Herdekbabko - ach jo.
Halladin | 16.10.2009, 05:45:56
Daně jsou nízké firemní. Takže zahraniční investoři vyvážejí příliš mnoho zisku.
Daně fyzických osob by měly být progresivní. - čili nižší pro menší výdělky , vyšší pro vyšší výdělky.
Není trvale možné, aby na jednom trhu někdo platil 15 % daň a jinej třeba 40. Dlouhodobě by ty firmy s vyššími daněmi musely padnout v konkurenční boji.
79 A dnes po obědě jedu
Halladin | 16.10.2009, 08:41:53
pro Punťu :-D
80 no hurrrá
herdekbabka | 16.10.2009, 10:11:37
a co vlastně prováděl????
81 Tak nic , herdekbabko, kolem desáté
Halladin | 16.10.2009, 13:24:27
doktorka to propuštění zase zrušila, a Pouštět se bude až v úterý.
Punťa neprováděl nic - jeden vlčák ho přežvýkal, a udělal to důkladně. Takže už skoro nebyl.. V úterý ( minulé) ráno ho operovali, a ve středu ráno na něj chodili koukat a divili se, že ještě žije.
Teď už to ale vypadá dobře. Ovšem - v pondělí to už budou dva týdny pobytu na veterinární fakultě.
82 tak to páníček bude muset ještě vydržet, i když
herdekbabka | 16.10.2009, 14:27:42
je to těžké. Ale oni ti veterináři jsou docela machři - naštěstí - koukám na Animal planet a víceméně žasnu co všechno pro ty drobky dokáží udělat. A taky nakolik jsou lidi - lidmi, že dokáží nekoukat na peníze. Ale zase na druhou stranu, nestačím se divit, jak třeba ten náš chodící kabanos dokáže bezpečně vědět, když kdokoliv pootevře dveře od lednice. Může spát, hrát si, být kdekoliv - ale v ten moment je bezpečně 10 cenťáků od paty, sedí a kouká, že by se kámen ustrnul a jakoby týden nic nedostal. Vydržať...
83 Herdekbabko,
K-k. | 16.10.2009, 19:42:27
tohle je základní umění každého psa - to je to první, co v psí škole probírají. Kuchyň mám na opačném konci bytu, než psí pelech. Pes spí jak dřevo, dokonce hlasitě. V kuchyni položím na prkýnko syrový maso, zakrojím do něj - a mám dojem, že mne někdo pozoruje. Otočím se a za mnou dřepí psí lotr, hubu od ucha k uchu a výraz: "Tak jsem tu a můžeš mi dávat!" Člověk ho nevidí ani neslyší přijít - prostě tam je. Asi nějaká teleportace...
Hm - teď právě zjistil, že mám na stole kousek buchty a podle zvuků se zdá, že právě umírá hlady. Asi s tím budu něco muset udělat. :o))))))))))))))))))
84 to cejtěj
bara | 16.10.2009, 19:53:34
kocour ucejtí maso přes dvoje dveře až na půdu.
85 a co takhle
herdekbabka | 16.10.2009, 20:46:02
myši taky _?...
86 Punťa zase získal funkci ochutnávače.
Halladin | 16.10.2009, 20:48:51
První kousek obložené bagety, nebo čehokoli jiného musí doatat on. Pak už dá pokoj. :-)
87 jestli budes moct halladine,
Mysch | 16.10.2009, 21:14:17
naznac nejak, co ty nasledky prezvejkani staly. u lidi mam nejaky predstavy, ale co si uctuje veterina ne.
88 proč bych naznačoval, řeknu to normálně
halladin | 16.10.2009, 22:26:00
s tím že měl být dnes propuštěnej to mělo být něco přes 18 000. Te´d to bude o něco víc.
89 No prostě mám asi nejdrahšího voříška
Halladin | 16.10.2009, 22:28:59
na Jižní Moravě.:-) To pokousání před třemi lety stálo 13000, to jarní 4 000 (necelé)
90 nojo,
Mysch | 16.10.2009, 22:31:23
tak to se priste kdyz se mi tu neco stane asi necham odvezt na veterinu. ten kotec v krci se asi o moc nelisil od puntova v brne, a skoro bych se odvazil tvrdit, ze punta mel lepsi osetreni.
91 Hele myschi, trochu kecáš.
Halladin | 16.10.2009, 22:34:55
Možná ten pobyt nebyl luxusní, ale dali tě do kupy docela slušně.
Sám jsi kdysi psal, že dochtoři v Myschově byli spokojení.
A stejně si myslím, že tě tvoje pojišťovna nechala v ˇcechách, protože proti německým nákladům ušetřili.
92 Jo,
bara | 16.10.2009, 23:09:17
ceny veterinářů mě vždy udivovaly. Na škole jsou cenově mírnější, přece jenom je to škola, ale obecně i praktici na volné noze účtují částky, které jsou zlomkem cifer, jaké se uvádějí pro srovnatelné zásahy u lidí. A výsledky třeba chirurgických zákroků, často dělaných v polních podmínkách, se od těch lidskejch kvalitou moc neliší. Asi se zvířátka lepší léčí a hojej.
93 ono asi jak kde a kdo
herdekbabka | 17.10.2009, 00:08:43
sousedi mají takové to mrňavé, třepavé, vykulené tak 10 na 15. Hned od mala měl něco s zadní packou. Bylo to tak před 7 lety - soukromník operoval = 5000, nepovedlo se dalších 5 a stejně pořád divně poskakuje. Tedy alespoň povídala, jestli je či není pravda nevím. Ale neměla důvod kecat...
94 No jo,
bara | 17.10.2009, 00:13:38
se už i v téhle branži objevují "podnikatelé", ale obecně to přece jen dělaj lidi proto, že to dělat opravdu chtěli. Aspoň ta starší garda určitě a i u těch mladejch je jich drtivá většina.
95 Nicméně,
bara | 17.10.2009, 00:17:34
asi by si z mejch kamarádů i z té starší gardy u toho prťavého 15 na 10 za dvacet prutů s cenou velký násilí nedělal, někde se brát musí, aby vyšlo i na druhý ;)
96 my teď v baráku máme novej přírůstek do
herdekbabka | 17.10.2009, 09:00:36
té různorodé psí party - francouzského buldočka. ještě se mu packy rozjíždějí - neumí zabrzdit v rozběhu a tak brzdí tak, že jede s čumákem po zemi a na závěr udělá kotrmelec. Nějak má tu hlavu těžší než ten zbytek. POzorovat je když jsou na dvoře ve vycházkový čas je docela sranda. Ale neperou se, akorát když vleze jeden do roští, samozřejmě tam musej všichni a myší díry v břehu rozkutávají samozřejmě všichni, byť se paničky mohou zjančit. Ale jedno mají společné, od této bohulibé činnosti je neodradí nic - leda čapnout a odnést, i když u vlčáka je to těžší. Prostě pro ně platí ... od určité vzdálenosti/jimi určené/ .. neslyší.. Ani se nedivím, že nejsou nijak cítit, holt povinné mytí mají asi po každé vycházce.
97 bane,
Mysch | 17.10.2009, 19:52:20
se mnou vlastne nic nedelali. jen mne nechali lezet a pak mi dali ten krunyr kolem tela.
koleno sice obcas poboliva, ale jde to.
horsi je to s verou, ten kotnik je nenavratne v prdeli a nikdo s tim nic uz neudela.
mozna v budoucnu umelej.
98 No koukněte,
Halladin | 17.10.2009, 20:09:36
copak může v takové konkurenci postarší obtloustlý zubař obstát ? :-D
http://www.pavouciveflasce.cz...jpg
99 akorát
K-k. | 18.10.2009, 11:24:21
je o strach, aby se paní doktorka nevrtla! ;o)))))
100 tohle by bylo příjemné
onlooker | 18.10.2009, 15:50:29
řešení i pro holičky
101 jo, jo pánové se baví,
herdekbabka | 18.10.2009, 17:13:31
mne to dovedlo ke zjištění, že tuhletu část bedny nějak uklidit - rozsortýrovat - tedy přebrat a trošku spořádat. Od léta marně hledám prezentaci Paříže, takže další popud k uspořádání. No bude to fuška. Za ta léta - to rozebrat ... furt nebyl čas... jo,jo.
102 Tak zítra jedu pro Puntíka,
Halladin | 19.10.2009, 18:12:40
ale..... byly to nervy. Obvyklé informace jsem dostal na třikrát. Poprvé jsem zavolal o půl deváté, a dozvěděl jsem se , že má Punťa melenu - tmavá stolice , zzniklá natrávenou krví. Tzn. - PuNťa krvácí do zažívacího traktu. Doktorka mi tvrdila, že mi to v pátek řekla - ovšem neřekla. Akorát mi řekla, že mu klesly červené krvinky. No, Punťa se vyložil až po tom telefonátu..No ale měla pacienta takže neměla čas.Volal jsem ještě jednou, to měla studenty, takže definitivní informace až o půl čtvrté..Mezitím nervy.
Ale dnes ráno mu dělali testy znovu, a červené krvinky zase stouply. Punťa žere, chodí - jen jednu nohu - pravou, tu pokousanou tahá za sebou....Ale to prý se asi spraví.. Můžou být poraněné nějaké nervy.
To krvácení - prý možná nějakej vřed z stresu...

No, hned z práce jedu do Brna pro Punťu...Uvidíme , jakej bude.
103 tak jak je?
onlooker | 19.10.2009, 20:46:04
??
104 Špidla dnes v LN řekl:
onlooker | 19.10.2009, 21:03:16
...Je si třeba uvědomit, že mezi Československem a Německem byla uzavřena smlouva o majetkovém vyrovnání, kde se jasně říká, že se nikdy nemohou vznášet majetkové nároky. Tato smlouva byla navíc přiložena k smlouvě dva plus čtyři, která vlastně byla mírovou smlouvou s Německem, takže z mezinárodněprávního hlediska je ta věc uzavřena. S Německem existuje mírová smlouva a její součástí je, že nikdy nebudou vzneseny majetkové nároky. ...
A já stále hledám o jakou "smlouvu o majetkovém vyrovnání" se jedná.
Není to ve:
Smlouvě mezi ČSSR aSRN z r. 1973
Smlouvě mezi ČSFR a SRN z října 1991
Deklaraci z ledna 1997

Nejblíž k takovým formulacím je text proslovu Klause v parlamentu při předložení zmíněné Deklarace.
Kdo k tomu co ví?
105 ta smlouva z r. 1973
onlooker | WWW | 19.10.2009, 21:13:30
je jediná, která by mohla být přiložena ke smlouvě 4+2. A v té nic o majetkovém vyrovnání není viz odkaz www
106 a smlouva z 1991
onlooker | WWW | 19.10.2009, 21:29:49
je na WWW a taky tam o majetkovém vyrovnání NIC není
107 smlouva 2+4
onlooker | WWW | 19.10.2009, 22:04:26
je na WWW a o žádných přílohách se tam nemluví - Špidla je kecálista. Howgh.
108 Na to ani nemusíš celej večír gůglovat
jonáš | 20.10.2009, 09:42:49
je to přece politik ;-)
109 no zdá se že konečně si dali slováci do
herdekbabka | 20.10.2009, 12:04:20
souvislostí nepokoje na jihu s LS. A taky si konečně dali práci se na LS kouknout. Až mne štve že na to kápnul ausgerechnet nejvyšší , ať už jeho důvody byly jakékoliv.....
110 Ale houby, je to jinak.
Halladin | 20.10.2009, 13:04:22
pokud my dostaneme nějakou výjimku , neumožňující napadnout Benešovy dektŕety, dává to základ pro tvrzení, že ta diskutovaná listina práv zakládá možnost je nějakým způsobem Benešovy dekrety napadnout, A tedy, že je možno napadnout dekrety na Slovensku, pokud by si tu výjimku nevyžádalo taky.
Právě to, co Klaus vyvádí , umožňuje případné napadení Slovenska.
Slováci se jen sichrují. A mají recht.
111 Herdekbabko,
Halladin | 20.10.2009, 13:22:13
je to úplně jinak. Dám to sem večer.
112 Tak Punťa je doma
Halladin | 20.10.2009, 17:18:40
vypadá, že tomu hrobníkovi definitivně utekl z lopaty, ale...

Když mi ho předávali, a postavili na vyšetřovací stůl, aby mi ukázali, co s ním mám dělat a jak, nebylo mi bůhvíjak. Ona možnost koukat asi deset centimetrů dlouhou dírou na zádech na povrch onoho stolu je zážite, dejme tomu poněkud neobvyklý. Jo, na tom břiše je další, přibližně stejně dlouhá..
Na levé straně je asi deset až patnáct cm dlouhé šití, ale asi poslední s2 stehy povolily, a hojí se to otevřené.
Pravá zadní je zatím nepoužitelná , akoby našlapoval na špičku.
No ale uložil jsem ho do pelechu vedle mé postele, ale odebral se zkontrolovat obývák. Co na to, že se v tom obýváku trochu podělal. Aspoň vidím, že to krvácení do střev se zmirňuje - ta stolice byla sice řídká, ale už víc hnědá, než černá.
Trochu požral dietních konzererv , co mi dali na veterině, dal si kondenzované mléko - vodu ignoroval a teď leží.
A na sporáku se vaří kuřecí prsa, a rýže.
113 Tak že držím Punťovi pěsti,
aida | 20.10.2009, 18:27:26
je to fakt pes hrdina.
114 No, budem držet tlapky furt,
bara | 20.10.2009, 18:56:35
ho za mě pohlaď.
115 Moc dík.
Halladin | 20.10.2009, 20:24:09
:-)
116 Tak Punťa odmítl být sám v ložnici, a přibelhal se do obýváku
Halladin | 20.10.2009, 20:30:04
Dal jsem mu tu zásobní pelech lehl si a leží :-)
117 chce tě cítit u sebe
onlooker | 20.10.2009, 20:36:35
možná, že člověk by ten jeho ordeal nepřežil. Je to hrdina.
118 On byl na té intenzivce celou dobu sám.
Halladin | 20.10.2009, 20:40:05
A určitě ho to nebavilo.
119 nezapomeň ráno
K-k. | 20.10.2009, 23:31:30
podat hlášení, jak si marod vede! ;o)
120 Tak jsem dnes vstal o osmé.Noc bylanáročná
Halladin | 21.10.2009, 09:00:26
Punťa má průjem, a několikrát v moci vstal, vzal jsem ho ven, a vždy něco utrousil.
Dnes ráno je nějakej depresivní, ohřál jsem mu rýži s kuřecím, ale čichl, a nechal být.
Takže se vaří další, a doufám že bude alespoň to samé maso. Ty tabletky má dostat po jídle.
Nevím ale pokud se během dopoledne nezmátoří, asi zavřu kšeft.
121 jestli ho
onlooker | 21.10.2009, 09:04:12
krmili uměle, tak si asi jeho zažívání teprve zvyká na normální stravu
122 Mrcha jedna vybíravá :-)))
Halladin | 21.10.2009, 09:25:54
Samotné kuřecí prsa mu jedou Takže tabletky - antibiotika a lék proti průjmu má v sobě, nechám ho odpočinout, a pak uděláme převaz.
Sežral skoro půlku půlkilového balíku drůbežích prs.
123 Ne, už nějakou dobu
Halladin | 21.10.2009, 09:35:28
ho krmili normálně, jejich dietními konzervami.
124 zdá se, že se lepší, i když vypadá, že má depku
Halladin | 21.10.2009, 10:26:45
myslím, že ten průjem přestává. Dnes ještě nechtěl ven. Zato v noci jsme byli víckrát. No, na převaz je všechno nachystané, čekám až půjde ven, a pak se do toho dáme.
Jinak mu mám vařit i hovězí.
No před chvílí vstal, přišel do předsíně, . Tak jsem ho vzal ven, vyčůral se a vykadil - a to hovínko skoro normální :-)
Takže jdeme na ten převaz.
125 Tak převaz zvládnut
Halladin | 21.10.2009, 11:13:15
musím poopravit včerejší popis - ta rána je kruhová , o průměru asi 5 Cm- tamto proste chybí. Ta díra dole je menší.
Ošetření zvládl docela dobře - ani nemukl I té rány na druhé straně.
Oni mu to na veterině nechávali otevřené, jen na cestu ho zabalili a upevnili Prubanem. Ovšem ten jsem musel sundat. A obvaz je docela problém. Vadí jeho pindík, a navím má hodně oteklý šourek.
Ovšem po těch průjmech má hodně opruzený konečník. Doktorka mi na to dala mast, ale ani nápad se dotknout, Začal vrčet. Včera to ještě šlo.
Jinak si dal nášup, a napil se . Už dostal jen vodu.
126 Halladine,
krista | 22.10.2009, 13:27:07
držím palce Puňťovi. My jsme měli před časem velký úspěch s vakcínou Baypamun (Bayern), kterou nám veterinář doporučil ke zlepšení stavu pejska, resp. psice s karcinomem mléčné žlázy. Bylo to 10 injekcí během měsíce a je fakt, že se úžasně zvedla. Recidivu přežila bez potíží 2,5 roku, přičemž veterinář jí dával tak roku půl, jak na konec přiznal.
127 politikaření dostalo na frak
onlooker | 22.10.2009, 15:52:01
"Ústavní soud vrátil "justiční mafiány" soudci Ceplovi"
128 127-Na Psu občas perlí jistý Jemelík
jerry,the stupid mouse | Mail | 22.10.2009, 21:01:19
stylem -Čunek nic neprovedl, justiční mafie neexistuje, vše bylo dle pravidel, jen ten Cepl to zmanipuloval. Člověk by nevěřil, že i Čunek může mít příznivce. Tak abych mu udělal radost, nabídl jsem mu konspirační teorii-Cepl s Benešovou jsou tajní milenci. Tak to už by pak dávalo logiku,ne?
129 tak jak je Puňťovi -
herdekbabka | 22.10.2009, 22:04:12
k té rýží - staví, i dětem se dával rýžový vývar - poprůjmové potíže - studené/ne ledové/ obklady či omývání - místo mastí. To platí u dvounožců - jak u čtyřnožců ale nevím.
Jinak právě jsem se dokoukala na odyseu pokladu - měnového českého zlata a jeho konec za vlády ekonomů z ODS - smutné... ach jo. Ju a opakují to 24., 25, a 28 na ČT2 - v historii .cz . Pozdrav PuňŤovi..
130 Punťase mi vůbec včera nelíbil,
Halladin | 22.10.2009, 22:45:06
takže jem byl dnes na kontrole. Bál jsem se krvácení do břicha, což se nepotvrdilo - naštěstí. Žere celkem slušně , ale jednu nohu má vyřazenou, takže jen polehává, a teď večer mu taky není extra dobře.
No prostě mít pár děr v kožichu, sešitý břicho, přičemž nějaké stehy povolily, a za sebou operaci břicha - žádná velká sláva. Mež se to zlepší jakž takž, odhaduju alespoň 14 dní. Ale to ještě nebude zahojenej. To bude trvat snad další měsíc.
131 jo k večeru to bývá těžší ..
herdekbabka | 22.10.2009, 23:24:08
držím pěsti ...
132 Dnes tedy nebyla dobrá noc.
Halladin | 23.10.2009, 12:38:03
Dnes nebyla dobrá noc, Punťa asi 5 x zakňoural, jako od bolesti
takže od třetí ráno se už skoro nespalo. Odtransportoval se mimo pelech, jen na koberec, a když jsem ho chtěl přesunout do pelechu, výrazně se mu to nelíbilo. Vzhledem k tomu , že udržuju v bytě 24 stupně jsem ho tedy nechal ležet, a jen jsem ho přikryl, protožr se mi zdálo, že je nějakej chladnej.
Ráno jsem mu dal pod nose obvklé kuře, ale neměl zájem.
Tak jsem mu dal na misku pod nos dávku, vedle vodu do zavřené tlamy jsem mu dal sejra se zabalenými léky, a to tedy milostivě polk.
Z práce jsem volal do Brna, že prej můžu přijít. Ale když jsem přišel domů, miska vymetená, a dal si ještě nášup. A tentokrát už zase ležel na pelechu. Tak nevím...
Ale koupil jsem cestou Tramal v čípcích, ten prý pesani můžou a teploměry.
Je to ostuda, ale nemám doma skoro žádné analgetika. Akorát to. co tu nechala dcera , když tu byla s vnoučaty, a to pesani nemůžou.
Takže počkám, ono hýbat s punťou taky nemá moc smysl, a stejně - kdyby ho měli znovu otvírat, už by pro ty nezahojené rány stejně asi nebylo kam říznout.
No a do Prahy zítra nepojedu - i když jsem si už koupil lístky na Pendolíno. Mladej sice přijede, ale na tyhle Punťovy problémy by asi neměl žaludek. Nevíte, jestli se ten lístek dá zrušit telefonem ? Anebo pošlu mladýho na výlet :-)
133 jak to pokračuje, Halle?
K-k. | 24.10.2009, 08:05:33
Moc na vás myslím... :o)
134 Zprávy z bojiště
Halladin | 24.10.2009, 10:02:47
PunTa vypadal včera docela mizerně, odpoledne nežral, akorát kondenzované mléko byl ochoten lízat, a co je horšího, zdálo se mi že vůbec nepije. Navíc se mi zdá, že průjem přešel do zácpy . V noci se pokoušel postavit, ale nešlo mu to , tak jsem mu pomohl s graviotací nadlehčením zadní poloviny těla.
Nic. Nalkonec sebou praštil.Nechtěl jsem s ním moc hýbat , tak jsem mu přenesl pelech tam,kde byl v chodbě na "křižovatce" a nakone se tam přemístil.Já taky, na zem vedle něj. Asi v jednu začal dost ttěžce dýchat, tak jsem ho trochu odkryl ( Udržuju v bytě 24 stupně) a spíš jen pro pořádek mu nabídl vodu.
Začal fungovat jako hasičské čerpadlo při povodních. . A pak si dal i kuřecí Následně se začal věnovat hygieně svých intimních partií - a ja koukám - on má ty kulky chlupaté !!!!!Což neměl.. Ten šourek byl předtím tak nateklej a zvětšenej, že holá kůžička...

Takže když si za chvíli položil hlavu, a zavřel oči, usoudil jsem, že se už nic strašnýho dít nebude, a přesunul se do postele.
Ráno jsme zaspalo oba - vzbudil jsem se o deváté, Punťa ještě spal. Bylo mi ho líto, ale s antibiotiky jsme už tak měli zpoždění - takže jsem mu je vnutil. Kuřecí jsem už nutit nemusel. Opšt se trochu olízal, a zase usnul.
Takže jedu do Hustopeč, dokoupit převazový materiál, a projímadlo. Ale až po kafi .

Mrcha jedna!
Spal tak pět minut, a zas chce repete !
135 Máš psát Mrch jeden
jonáš | 24.10.2009, 18:53:20
jinak zpochybňuješ jeho sexuální orientaci :-)
136 No, já i tak někdy o jeho sexuální orientaci pochyboval :-
Halladin | 24.10.2009, 19:12:02
Například, když se pokoušel přetáhnout mýho bývalýho kocoura :-)
137 žrat a spat, spat a žrat...
bara | 24.10.2009, 22:34:51
naprosto správně to dělá :)
138 Dnešní noc zase nic moc,
Halladin | 25.10.2009, 09:07:25
Dnešní noc nic moc,
Autor: Halladin 25.10.2009 08:58:28


ráno punťa nic nechtěl, tak jsem mu vnutil trochu mlíka s medem do huby stříkačkou. Pak sežral kousek kuřete, ale z ruky.
Pak se vyhrabal z pelechu a lehl si k oknu, asi jsem to s tím přikrytím přehnal.
A já si uvědomil, že jsem přestal brát svoje léky na štítnou žlázu, a vůbec si nevzpomínám, kdy jsem to bral naposledy.
Do háje...
Autor: Halladin 25.10.2009 08:58:28
139 nejak toho puntu flakas.
Mysch | 25.10.2009, 20:28:52
od posledniho reportu ubehlo uz skoro 12 hodin a nemeldujes nic noveho.
140 hmm, na ty léky
herdekbabka | 25.10.2009, 21:46:41
existuje taková krabička s 21 přihrádkami/3x7/ takže se přesně pozná kdy se vynechá :-)
co Puňťa???
141 nejen takova.
Mysch | 25.10.2009, 22:00:10
ta mam dokonce 4 x 7. holt vyspelej zapad. prej jsou dokonce i takovy, co v dobe kdy se ma brat lek, hrajou nejakou oblibenou melodii.
142 fí ha to jsou vymyšlenosti
herdekbabka | 25.10.2009, 22:20:46
ale při hosipu může nastat potíž - vzpomenout si proč hraje :-)
143 Budete se divit, kdysi jsem bral 16 léků denně
jerry, the stupid mouse | Mail | 26.10.2009, 13:31:01
a jeden dokonce 4x , děsný -nezapamovatelný, te´d už naštěstí jen 4 a všechny ráno. Fór byl, že s tímhle jsem žil úplně normální život, večer jsem to občas zapíjel i pivem./u těhle to nevadí/ Ale léky se daj normálně brát tak ráno a večer , pak už to dost obtěžuje.:-/
144 Hallelujá, pravím Vám,
Halladin | 26.10.2009, 19:27:38
Punťa mi posral kumbál v ordinaci :-)))
Až denes večer. Hodinu před koncem pracovní doby.
Autor: Halladin 26.10.2009 19:10:54


A když jsme přišli domů , zlikvidoval jeden balík stehenních kuřecích řízků najednou - zřejmě se mu uvolnily skladovaací kapacity.
Po zdárně vykonaném díle se natlačil na dveře do čekárny, takže když jsem otevřel dveře, abych ho zkontroloval , přišli si na svéé i pacienti
Nicméně - vzali to sportovně, a nikdo neutekl.:-))))

G
145 uff no sláva
herdekbabka | 26.10.2009, 19:43:14
a že neutekli - hmm, dle vlastní zkušenosti, když už se došprtám k tomu - "až do čekárny", taková prkotina by mne taky nezastavila. Alespoň bych přišla na jiný myšlenky.... :-))
146 Úterý ráno
Halladin | 27.10.2009, 19:03:00
My se chystáme odjet na kontrolu na veterinu. Ale vypadá to, že se to zlomilo, a že už je líp definitivně. Ne , žr by to už bylo dobré, - to není, a ještě nějakou dobu nebude, ale věřím, že se to bude jen zlepšovat. Pomalu, ale furt.
147 Tak jsme se vrátili z kontroly na vetrině,
Halladin | 27.10.2009, 19:05:05
Sběhl se dav veterinářů a jejich lid služebný, a všichni cenili zuby, poplacávali Puňtu, a chválili ho, jak dobře vypadá.
Ovšem já se na Punťu pořádně nasr....
Bylo mi doporučeno provádět masáže té chudinky nožičky, já se ji včera pokoušel očistit vlhkým hadříkem, jelikož s ní šlápl do h... :-), A punťa vyl jako na lesy.
Dnes mu doktorka celou nožičku promasírovala, a ten lump držel jako hluchý dveře.
Tak to tedy ne, žilbertě dekoltě.. Bude vojna! :-)
148 Tak hurá.
tresen | 27.10.2009, 21:34:50
Držela jsem palce.
149 Chybi
Mysch | 28.10.2009, 21:23:00
dnesni zprava z prevaziste. Ne vsichni ctou jinde.
150 No, Myschi,
Halladin | 29.10.2009, 15:27:59
ono uý skoro není o čem psát. Zdá se, že Punťa je definitivně hrobníkovi z lopaty, a přežije. Rány se mu zmenšují, ale některé jsou pro pohyb na dost nepříjemných místech. Takže je problém s pohybem,a...
No, až to skončí, některé koberce bude stačit vyprat a vyčistit, některé budu muset vyhodit.
Jak to dopadne s tou pravou zadní nožičkou je zatím nejasné. Kulhat asi bude.
151 Punťa se furt zlepšuje, začíná
Halladin | 31.10.2009, 17:12:54
vandrovat z pokoje do pokoje. :-)
152 No bezva,
aida | 31.10.2009, 17:53:40
piš dál.
153 dobrá zpráva
herdekbabka | 31.10.2009, 22:32:46
a jakpak se mu líbí masáže??

Odboráři se vraj bouří, chtěj stávkovat, socani zase pro změnu - změnu textu dodatku v LS /když vyhrají volby/.
Na blistech se kdosi diví, proč ex- soudruh a dítko prominentní, co si třáslo rukou se velkým Ma-em, když tatík pracoval na velvyslanectví v chině, chce zrušit komunisty- ač on sám furt nemůže pochopit, proč babička byla zakládající členku kompartije. Bere jako samozřejmost, že mohl studovat VŠ se všemi výhodami, když hodně lidí v té době mohlo jen do dělnických..
A já zase pro změnu - nemůžu pochopit - proč moderní značkový ledňo-mražák má plánovanou dobu upotřebitelnosti 5 let a pak nutno nový, když ten starý, nekvalitní - zastaralé výroby vydržel 18 let.... Zábavné prkotiny, člověk se alespoň nenudí... hlavně že Puňťa se lepší - i když v té zimě na špacír - to bude chtít oblečení....
154 Na normální procházky to nevypadá,
Halladin | 01.11.2009, 00:20:25
o třech by to šlo dost těžko. Bude stačit, když se bude dát vynést na rukách před dům, a tam udělat , o se má :-)

Zatím
i to přenášení jde docela ztuha, a neobejde se to bez kvikotu.
Levou rukou pod přední packy, vzadu to nejde jinak , než zdvihnutím za ručník , protažený pod břichem. A i tehdy si kvikne..

Ale ta díra na boku se skvěle zavírá :-)
155
krista | 02.11.2009, 08:40:45
Já se potkávám s třínohým pejskem, chybí mu přední a ten dokáže i oznaškovat sloup. Vůbec nevypadá, že by mu ta jedna noha chyběla.
156 a co kočiči záchod - ten by nepomohl
herdekbabka | 02.11.2009, 11:57:18
tedy pokud není zraněný zespodu, jinak taky u nás máme trojnohého chybí mu přední a ten mrňavej vykulenej má špatnou levou zadní a taky šmajdá, ale když lítají s ostatními ani to není poznat. Hlavně aby se ostatní zahojilo. Svaly se zaktivizují, chlupy dorostou a bude fešák jako byl předtím.. Držím pěsti i nadále .. a oběma ..
157 No, myslím že o tu nohu nepříjde.
Halladin | 02.11.2009, 18:40:46
Jen s tou tlapkou bude třeba něco udělat. Možná proteticky - zdravotní obuv. :-) Mám už jistou představu.
I lidem se stává, že z nějakých důvodů " zakopávají" o špičku. A řeší se to "úvazem" špičky boty někde na noze.
158 Ale jinak
Halladin | 02.11.2009, 18:45:39
Furt se zlepšujeme :-)
159 ten malej si zvyknul -
herdekbabka | 02.11.2009, 19:59:10
té šmajdavé pacce ulevovat, takže když jde pomalu - vlastně jde skoro jako po třech, když se zastaví, stojí na všech..Ale jak si začnou hrát -není poznat že by nebyl v pořádku. Čert ví, jak to vlastně je či funguje...A možná že Puňťa zatím jenom ulevuje bolavým místům a až bude fit, bude běhat normálně...
160 Furt se zlepšujeme
Mysch | 02.11.2009, 21:48:09
slava vlasti vyletu. Hlavne ze furt.
161 Halle, OT
aida | 06.11.2009, 09:32:26
Od čtvrtka do neděle je Sport Life, víš o tom? Pojedeš se podívat?
162 Aido,
Halladin | 06.11.2009, 12:34:32
normálně bych šel, ona je součástí i jachtařská výstava a po ní bývá setkání v restauraci. Loni jswem byl, ale mám doma maroda. Celkově je Punťa už dobrej, ale ta pravá zadní je bídná , a zdá se , že atrofuje, a dělá se kontraktura. Máme rehabilitovat, ale nevím, jak to s tou nožičkou dopadne.
163 Jasně,
aida | 06.11.2009, 14:07:47
marod má přednost, to se rozumí samo sebou. Tak ať to s tou nožičkou dopadne dobře, držím pěsti!
164 co varis aido?
Mysch | 06.11.2009, 18:29:40
u nas se predpejka predcasna martinska husa. bude s bavorskejma knedlikama a samozrejme se zelim. po bavorsku je to blaukraut, po prusacku rotkohl.
165 hm,
Mysch | 06.11.2009, 18:31:21
musel jsem napsat zacpa. ale neverim, ze bude. obzvlast po huse.
jo a jeste cerstvej chleba uz vychlada, a na nej prijde husi sadlo a husi jatra.
166 Myschi,
aida | WWW | 06.11.2009, 21:07:35
asi nic pro Tebe - slaný sýrový koláč s cuketou a na zítra předvařuju pšenici dceři na sekanou. ;-) Recept je pod www.
167 šmárjá Aido - to se vážně dá jíst...
herdekbabka | 06.11.2009, 23:30:35
zvládnu - tedy jíst - fazolový guláš, kapustovou sekanou - ale pšenici - chudák děvčica... Z vegetariánské a Mazdaznanské kuchařky se sem tam něco se dá - ale pšeničná sekaná... to je skoro jako sojové bifteky... a většinou šíleně dlouhá příprava ... to musí nebo chce???

Jináč - skoro mne porazila nová spekulace - Fišer na eurokomisaře a další prozatímní či předčasné volby či co? Ti ma.oři už fakt nevědí - je-li to pravda - co vymyslet...Hrůza a dšs... Ale zase na druhou strani některé aktivity senátu, ČT a tisku -- by tomu odpovídali.... kruciš už jsme jako v Netálii či pobaltských - vláda nám tu dělá kotrmelce co půlrok... a když se udrží dýl - tak jenom s přeběhlíky... nějak máme ty některé zákony příliš benevolentní.. kdopak je asi a proč tak nastavil????
168 Herdekbabko,
aida | 06.11.2009, 23:34:35
ona je vegetariánka, tak proto.Ještě jsem tuhle sekanou nedělala, tak uvidíme, jak to bude chutnat, třeba to bude dobré.
Politiku radši nekomentuju, nechci se rozčilovat.
169 ja se taky jednou snazil vegetovat.
Mysch | 07.11.2009, 11:43:19
na domovsky strance mesta nitry jsem nasel recept na kallus.
ovsem skoncilo to absolutnim fiaskem. z toho naliceneho zita vznikla jakasi zahadna hmota, ktera se v troube nalepila na pekac a jaksi na nem zkaramelizovala.
170 Tak Punťa už chodí celkem pravidelně ve,
Halladin | 07.11.2009, 12:36:15
a začíná docela vandrovat :-)
Dnes dokonce očiachal oba stromy před domem, a dokonce u jednoho zdvihl nožičku - tu bolavou. Tu ránu vedle ní už má skoro zarostlou.
Vesele vandruje po bytě mezi dvěma pelechy,a už jen čekám, až zase začne nosit ocásek nahoře.
Zatím ho má spuštěnej na půl žerdi.
171 a jakze
Mysch | 07.11.2009, 22:34:13
mu to lecis?
172 A punťa se furt lepší a lepší :-)
Halladin | 08.11.2009, 14:50:36
173 Než by ses věnoval chromé noze
bara | 08.11.2009, 20:21:34
řešíš ocásek... ;)
Ale vypadá už dobře a má slušivý sestřih "na lva" :)
174 Náhodou baro
Halladin | 09.11.2009, 06:03:48
ocásek nahoře je u psa hóóóódně důležitej.
Ale Ty to přece víš ;-)
175 Hm,
bara | 09.11.2009, 10:04:19
a to sem právě nikdy nepochopila ;-)
176 Ale baro,
Halladin | 09.11.2009, 11:46:48
zdviženej ocásek u pejska znamená, že má dobrou náladu, je spokojenej, a nic ho nebolí, ani netrápí.
177 nejen
Mysch | 09.11.2009, 13:44:33
u pejska.
178 Pardon za OT,
Foundryman | Mail | 09.11.2009, 14:57:50
Halladine, můžeš se mi, prosím, ozvat? Dík.
179 No, Myschi, nevím na co narážíš.:-)
Halladin | 09.11.2009, 18:40:15
pokud na sebe, tak to já dokážu být dobře naladěn a spokojen i s ocáskem dole ;-)
180 Ty,halle Ty jsi byl někdy v ODS?
jerry,the stupid mouse | Mail | 10.11.2009, 21:06:19
Já jen, že to clay vytáh na Psu, mě je to celkem fuk. Já byl zase 1990-91 u Sládka a oblíhal jsem s ním Kavčí Hory. To víš-mladej, blbej jerry. Teď už není mladej...:-)

ad herdekbabka-tak se zas asi po 2 letech chystám do Brna na kongres-tak se mrknu,co se tam změnilo...
181 Jo, jerry byl, po návratu ze Slovenska
Halladin | 10.11.2009, 21:39:50
libilo se mi, jak ODS Zvládla rozdělení. Skončil jsem v 97 ua Sarajeva, byl jsem jeden z těch co odešli do US.
A když vyhrál volby zeman, tak jsem přemýšlel o emigraci :-))))))))
Z US jsem vysoupil, když se Ruml posavil za bombardování Srbska.
ohle se všeobecně na starém psu vědělo.
182 No jo, vidíš, vidíš...
jerry,the stupid mouse | Mail | 10.11.2009, 21:57:11
A já se nejdřív zkompromitoval se Sládkem, potom byl zemanovec a teď nemůžu nikoho nahoře ani vidět...Kdybych byl ale vždy tvým opakem , tak bych teď volil ODS. K tomu ale nedojde asi nikdy, viz jak se teď zastávali toho zbabělce Wolfa./když něco provedu , tak se aspoń k tomu postavím jako chlap a nekňučím -ale ODS koukám dojal.Jsou jako to ubozí sobci bez názoru jako on- na pravici si jen hrajou/
183 Jerry,
aida | 11.11.2009, 00:05:22
kdy dorazíte? Že bychom se scukli? ;-) Aspoň poznáte, že pavouci nekoušou.
184 Mrkla jsem na fotky,
tresen | 11.11.2009, 08:00:09
potěšily mě.
Teda, Halladine, pořád překvapuješ. O tvé usitské minulosti jsem nevěděla.:)
185 180- ač brňačka rodem i původem -
herdekbabka | 11.11.2009, 09:31:42
neznamená to, že jsem k šlendriánům nekritická. Ale musím, přiznat, že se začalo tak trochu civilizovat- polidšťovat nebo dostávat jistý řád. Jde to pomalu ale jistě.. ať si modroftáci říkají co chtějí. Dost kiksů se napravuje stejně tak, jako to hafo - těch zanedbaných věcí. to co jde přes právníky - jde pomalu... Ale pomalu a jistě .. snad.. se to zase nezarazí... Ve středu města na Zelňáku je trochu zmatek - sanuje se tam podzemí a snad , za čas má být celé prastaré podzemí přístupné. A furt se něco děje pro lidi tzv. zábava. Jinak potvrzuje se, že když si lidi ve městě - o městě rozhodují sami, bez zásahů zeshora/Julda a vojcli/ a spol., dokáží udělat víc než když jen slouží pražským pánům a spol.. :-)) ale to tak bylo už od pradávna...
186 Tresen,
Halladin | 11.11.2009, 10:00:33
to se na Psu všeobecně vědělo - mezi starou gardou, Já s tím tajnosti nedělal.
Jinak je zase všechno jinak - právě jsem se vrátil z veteriny - a sám.
Punťa tam zůstal, to šité střevo se zůžilo, a Punťa jde zítra zase pod nůž.
Ale už je v mnohem lepším stavu, takže by to mělo být tak na ř dní pobytu v nemocnici.
Od té doby ,co jsem ho zbavil průjmů se nemohl vykadit, a projímadla nezabíraly
Takže ten zůžený kousek tlustého střeva musí pryč....
187 joj - poutníci po partajích...:-)
herdekbabka | 11.11.2009, 10:44:25
tak to já měla úplně jiné starosti. Poučeni minulostí/50tá a násl 69/ jsme všechny uškudlené peníze utratili vandrováním za kopečky. To co jsme neznalostí možností následků v 69a70 zanedbali, když jsme si říkali..tam a tam pojedeme narok, napřesrok .. houbelec..Svět se zase zúžil a tak jsme teďkom nezaváhali. pak se řešilo zaměstnání či vlastní nohy.... Takže na politiku a politiky nebyl čas. Ale co je zvláštní jak veliká většina klíčařů a zastánců ODS .. rychle střízlivěla..jak ze svatých K+H se bleskurychle stali ... mno... lidi ne právě milovaní... a jak to všichni dávají za vinu jen jim a nikoliv vlastní nesoudnosti či ......:

Když to tak pozoruji na okolních netech... je dost a dost lidí co vědí jak by se mělo... tak by mělo přestat partajničení politické. měla by vzniknout snad partaj "hospodářů".. co by ekonomiku země pevně nesmlouvavě držela v ruce a nedovolila tzv. výjimky. Že lidi schopných je dost - nepochybuji, akorát se jim nelíbí to politikaření co se stalo modou, a když si uvědomím, co dokázali naši předkové za 20 let ČSR vybudovat a co politikáři rozfofrovat za ještě menší dobu mám vztek.

Ju a Puňťovi držím pěsti dál....
188 Dneska to má spád....
Halladin | 11.11.2009, 13:38:28
volal jsem doktorce na veterinu, jak jsme byli dohodnuti, a ke svému údivu jsem se dozvěděl, že Puntík je už zoperovanej.
Striktura vyíznuta, střevo sešito, a jelikož měl problémy s prostatou, tak šly kulky taky pryč.
Tak už si chudáček nezasexuje...
189 Chudáček.
tresen | 11.11.2009, 20:07:44
Tak už zas držím palce.
190 Já taky
aida | 11.11.2009, 20:18:27
191 ad aida 183 - zejtra
jerry,the stupid mouse | Mail | 11.11.2009, 21:11:27
a zdržím se do soboty. Ale - budu bez netu. Takže jediný možný spojení je tohle -724 334 071.
Já nikdy netvrdil, že Pavouci koušou. Mě odlišný názory na politiku u lidí nevadí. A já modrej nikdy nebyl, ani oranžovej-pouze sládkovec a pak zemanovec, což obojí byla pitomost. Že patřím na Psu v současnosti k hlavnímu protilisabonskýmu proudu, to už je tak, že různý lidi občas dospějou ke stejným závěrům...:-)
186 -čet jsi Tuláka po hvězdách od Londona? To tvoje toulání po stranách nechápu a už vůbec ne zastávání se Hostivického Draculy...
188-tedy všechna čest-to mi připadá, jako na normální lidské chíře, myslím ty metody...
192 Jerry,
aida | 11.11.2009, 23:06:03
dík za kontakt, ozvu se.
193 P.S. Pro Halla
aida | 11.11.2009, 23:07:23
asi ten Jerryho příspěvek smaž (nebo aspoň to číslo?), aby ho neotravovali nějací vtipálci, co myslíš?
194 Jerry, myši nezdárná.:-)
Halladin | 12.11.2009, 02:40:46
Tohle je fakulta, a ti lidé tam jsou vysokoškolští učitelé..
A ano, vybavení je na skvělé úrovni.
Na rozdíl od péče lidí, je jejich péče placená, takže bych si skoro dovolil říct, že ne vždy se dostanou k tomu, aby udělali pro pacienta všechno co umí. Jsou limitováni tím, co si majitelé jejich paientů mohou dovolit.
No, a jako každému jim dělá dobře, když mohou ukázat, co opravdu umí. :-)
Takže Punťa je z toho důvodu protekční pacient. ;-)
195 Hostivickej Drákula :-) To je moc pěkný
Halladin | 12.11.2009, 03:00:57
Jistěže Rath není žádnej soocan. :-) Ale je chytrej, schopnej a jeho schopnost nasírat modré ftáky je fascinující :-)))
Pro tu mu hodně odpouštím :-DDDDDD
Putování po stranách - náš systém stran , a situace uvnitř nich je shnilej. U všech stran - včetně ČSSD.
Něco s tím chci dělat - i když je to dost beznadějnej boj. Ale předem ztracené bitvy - to je moje :-))
196 Zpráva o Punťovi
Halladin | 12.11.2009, 15:35:14
Po další operaci je Punťa celkem fit, už včera se vykadil, dnes ráno znovu. Ale...
Rafe po perzonálu. To předtím nedělal.
Je už toho na něj moc.
Zítra mu udělají krevní testy, jestli někde neteče, a s 90 % pravděpodobností mi ho zitra vrátí.
No , pokud se něco s tou nožičkou bude dělat, tak s velkým časovým odstupem. Bude se muset zase zklidnit.
197 já nevím , ale náhodou
herdekbabka | 12.11.2009, 15:41:37
jestli si neuvědomuje, že mu toho odřízli víc než bylo nutné.... hloupí bohužel pro nás nejsou....
198 Herdekbabko,
Halladin | 12.11.2009, 17:10:46
Punťa má problémy s prostatou už od té doby, co jsem ho našel. Párkrát byl přeléčenej antibiotiky, a na chvíli byl pokoj. Ale jen na chvíli.
Můj obvyklej veterinář, ke kterému chodíme na očkování a podobné maličkosti mi to doporučoval už dávno. Těsně před tímhle úrazem jsem už vyfasoval tabletky, které měly udělat to samé - ztlumit hormony, jenže dočasně, protože ale hned pak byl punťa ve špitálu, tak jsem mu je nedal.
Doktorka mu včera na tu prostatu koukla, a nelíbila se ji.
Po kastraci se zvětšená prostata zmenší.
199 no jo, ale je to muskej
herdekbabka | 12.11.2009, 17:19:53
a i když se říká že se zklidní, kdo ví jak to funguje, nemusí být všichni stejní... chudák Puňťa
200 Tak ti nevim
jonáš | 12.11.2009, 19:11:30
proč s tou prostatou u lidí dělaj takový ciráty .. i laserově a roboticky ji prej operujou, a přitom by stačilo šmiknout :-)
201 No jonáši,
Halladin | 12.11.2009, 19:24:10
mám dojem, že to občas vyjde nastejno :-)
202 Tak Punťa je zase doma,
Halladin | 13.11.2009, 15:06:55
vyfasovali jsme fůru léků, protože se objevil zánět na jednom obratlu.
203 propána,
K-k. | 13.11.2009, 16:09:30
ten Punťa si to marodění teda užívá... :o/
204 175 - k tomu ocásku nahoře - nedávno jsem četla
herdekbabka | 14.11.2009, 17:45:52
odborné vysvětlení, akorát teď nemůžu najít kde, vím že vpravo+dole ale....:-). Je to tak, že je to pozůstatek dob dávných. Když ještě žili tak různě ve smečkách . Protože jsou tam umístěny značkovací žlázy a jsou pro každého jedince specifické, takže, když se vraceli z lovu ke smečce... právě tím máváním - svůj pach rozviřovali a dávali už na dálku tím najevo "TO JSEM JÁ" aby se na něj nevrhli jako na vetřelce.
To akorát my- čuchu slabšího nerozeznáme a myslíme si že je v pohodě....
Jak najdu kde to bylo dám vědět....
jinak myslím na maroda a že nic se nemá přehánět - platí stále do třetice dobrého i zlého, takže to zlé už má vybrané... a mělo by to být jen lepší....
205 Punťa je celkem dobrej,
Halladin | 15.11.2009, 07:46:58
vandruje po bytě mezi třemi pelechy - dva má v obýváku, jeden v malém pokoji , kde spím i já. Bolesti nemá, alespoň ne velké, a zase se propracovává ke stavu, ve kterém byl před tou poslední operací.
Jen aparát má ješt oteklej, tak na dvojnásobnou velikost.
Ale nožku zdvíhá, a včera v jedenáct v noci měl chuť vandrovat po vesnci, což jsem mu pi vykonání nutných potřeb zatrhl - podle doktorky moc chodit nemá - kvůli tomu obratlu.
206 Punťovi držím pěsti
aida | 16.11.2009, 18:25:05
jako obvykle, ale pořád čekám kdy se objeví Jerry a poreferuje o pátku. Snad jsem ho moc nevyplašila. ;-)
207 Ale Aido,
Halladin | 16.11.2009, 18:42:33
co bys chtěla... O soukromých setkáních se na internetu nereferuje..
208 To mohla i aida sama
jerry,the stupid mouse | Mail | 16.11.2009, 22:26:33
nebo je tak zvědavá, co o ní soudí druzí? :-) Zajímavé setkání, celkem mě i překvapilo, že mě chce někdo poznat. Já bych se osobně poznat nemusel. :-)
209 Jo, tohle si občas řekne každej ženatej chlap...:-)
jerry,the stupid mouse | Mail | 16.11.2009, 23:57:29
http://www.novinky.cz...i-nami.html

Nicméně mi to přijde jako zajímavej článek. I když největší čarodějnicí bych nazval tu slavnou skeptičku se Sisyfosu.Tu mít doma...
210 Proč jenom ženatý , Jerry ?
Halladin | 17.11.2009, 03:42:07
:-D
211 ticho kol dokola -
herdekbabka | 19.11.2009, 08:49:45
alespoň co marod, jak se daří????
212 Punťa je dobrej, furt by chodil
Halladin | 19.11.2009, 20:42:21
na procházky, i když se má šetřit. Jen se mi zdá, že přes tu poslední operaci se zase "ucpává"
Zítra jdeme na kontrolu, uvidíme
213 Tak Vám řeknu, žijeme v otřesném státě!
Halladin | 20.11.2009, 15:13:53
Tady se ukradne všechno ! Dokonce i Punťovo hovínko! A to přímo z Punti !
Byli jsme na kontrole v Brně, paní doktorka mě pochválila, jak se Punťa pěkně zaulatil. Já vyjádřil své obavy ohledně zácpy , doktorka do něj strčila prst, a konstatovala, že v něm nic není.
Poznamenala, že ho asi trápím hladem :-D To už jsem vyhrožoval kousnutím :-D
Ještě jsme šli na rentgen, a hovínko nikde. Akorát ten zanícený obratel se pěkně hojí.
Takže mu ještě vytáhla stehy z poslední operace, , a že prý pokud nebudou problémy, tak už nemusíme chodit.
Když jsme přišli domů tak se pokoušel PuN´Ta cosi utrousit, a cosi dokonce utrousil.Akorát při hygieně se tvářil jako čerstvě znásilněný partou gayů. No, ale to nic.
214 hmm, když
herdekbabka | 20.11.2009, 15:49:25
se nám zdá, že nekoná jak by měl, nebo jsme výsledeček neuhlídali, tak dostane tu svou sýrovou odměnu repete, výsledek je zaručený. nevím jak PuŇťa, ale ten náš kabanos s sýr - po tom se může utlouct, nenakouskovat jej- tak dokáže spolknout plátek naráz a asi "přímo do ledvin" a žádné piškoty...., akorát ti žluťásci pak...:-)) se hůř na ulici uklízejí ..
tak ještě to žebro, no a zima má být až v únoru.. takže ani svetr nebude třeba, do té doby se osrstí...:-)
215 jerrymu se splnil dávný dětský sen
jerry,the stupid mouse | Mail | 21.11.2009, 12:42:04
Zkompletoval Čtyřlístky , ročník 1974. http://chrz.wz.cz/?stranka=1974
No, já to čtu synovi před spaním, základ je má sbírka z dětství, ale po antikvách a aukcích sháním i ty starý/nový za moc nestojí,Němeček to fláká a Ljubu pohužel porazilo auto:-(/, ale radost z toho mám i já.:-)
No jak jsem dnes slyšel Topola, tak kdo z nás dvou je dětinštější? Nejdřív je prej mezi čerty v pekle a pak deklamuje, že se mu zdá o Tlustém a Schwippelovi.:-))) No je tak na úrovni padoucha Zádrhela ze Čtyřlístku.
216 Zcela OT
aida | WWW | 21.11.2009, 13:38:36
zemřel prof. Cepl, viz odkaz
217 tak jak se daří marodovi -
herdekbabka | 23.11.2009, 22:17:38
včera jsem asi viděla ve městě jeho brášku - stejnej kukuč, podobné vybarvení a úplně kouzelný suveren a nebojsa.....akorát nebyl oholeněj.. vypadal jak Puňťa ne té fotce nahoře.....
218 Punťa je dobrej,
Halladin | 23.11.2009, 22:37:44
už má problmy jen s tou nožičkou.
Tady za mnou přišel žebrat, když ucítil chleba se sádlem :-)
http://www.pavouciveflasce.cz...jpg
219 Je ten Punťa hodnej, anebo blbej ?
Halladin | 24.11.2009, 15:53:11
220 chi - spíš bych řekla
herdekbabka | 24.11.2009, 16:28:05
že není malichernej a je chytrej, protože ví, že páníček doplní. Nevíc mít osobního ochutnávače potravy - aby náhodou...taky není k zahození:-) Apropos - jak se choval k marodovi kocour.
221 Není to kocour, ale kočka - kastrovaná
Halladin | 24.11.2009, 16:39:46
a k punťovi a jeho misce měla vždy dobrý vztah. :-)Když bylo nejhůř, tak jsem ji od něj odháněl. Tulí se k němu, před kastrací se pokoušela Punťu svést.A on se snažil- ale nějak mu to nešlo :-D
V noci s námi chodí na procházky
222 Tak jsem vyrobil adventní věnec
jerry,the stupid mouse | Mail | 28.11.2009, 17:49:31
ze zeravu jako obvykle, ten nepadá. A už se to zase blíží. Musíme se smířit s ,,nezvykle teplým počasím´´ /ono je v tuto dobu nezvykle teplo každý rok, pomalu co si pamatuju, tak snad nedostanem H1N1/virům to svědčí/ a strávíme advent ve zdraví.:-))
Dneska už jezdila v Liberci Čertovská tramvaj, tak jsme se svezli, čert nás zamazal a malej se ho bál.:-))
223 Co Ťapík?
aida | 03.12.2009, 16:22:30
Je v pořádku, hojí se?
Tip: Číslo v hranatých závorkách [..] vytvoří odkaz na jiný komentář
Upozornění: Po zadání komentáře můžete být vyzváni k zadání hesla.
Toto opatření je dočasné a slouží k zabránění zahlcení diskuse nežádoucím spamem.
Pokud nemáte přidělené heslo, můžete si je vyžádat přes volbu 'Zanechte mi vzkaz', přidělení hesla ale není automatické.
Přidání komentáře